Wednesday, February 16, 2011

Sukan+Sekolah+Lepak+Hang Out=happy larh.!!

best gler ary neh..mule2 pg skola,men sukan...tbe2 ad budk senget mne ntah,crik pasal ngn membe aku..
then,kteorg g lepak2 bwh pokok..budk senget tu pon dtg..klakar gile larh..dtg2 x bg salm pon,tbe2
ckp membe aku crik psal ngn dye...huhu da la kurg cantik...Ngee~~bley than la membe aku perang mulut
td..engt nk gaduh,tp.....yela an,taon niy SPM..lao kne gntung skola an,dop saje plop...
    
    agak2 dlm 20 minit perang mulut,pkwe bdk senget tu pon dtg...leraikn masalh niy lh konon2 nye..
biar gf dye tu pnakot sbnrnye..umo bru staon jgung,braniy ckp kurg aja ngn kteorg..mcm sial jer...
lastly,budk tu nges...then mntk maaf la...HAHAHAHA dsar budk senget tol..dlm kes niy,aku x tlibat
tp aku cume libatkn dri aku untk menganjim jer..ngeh3...:)then budk senget tu bg jeingan maut kat aku.!!
wahh!!so scared.!!DO I CARE??!!hahaha!!

  lepas pnt2 gduh ngn budk senget tuh,kteorg plan g jln2 kat uptown...hehehehe
best tao..habes smue kdai kat uptown tu, kteorg msuk..msuk jer..tak bli papepon..
ahehehehe..papepon,mmg best gler r dpt hang out td..hehehecrdit to:syakila,syahidah,hanim,hanani,n ain..
best wookk.!!!:)  


                                                      

No comments:

Post a Comment