Friday, March 11, 2011

hurrmmm..

hdup niy..xsmue org btl2 syg kte..adkala syg hnya untk mnjga prasaan..adkala skdr hnye bkata2..
knp msty ad perasaan cmburu dlm dri kte??aku bnci perasaan cmbru...tp ap bleh buat..smue itu
adlah sifat smulajady dlm dri mnusia..perlu ker,aku rasa cmbru??mgkin tak..lgypon.
tak pnting untk aku cmbru..lntak dye lah..mngis pon xgune..mmg xde gune..
hbeskn air mate..npok mcm org bodoh kn??bek aku smpan air mate niy...
hurmmm...kdg2..perasaan sdeh,dtg dgn tbe2..air mata mngalir tnpa aku sdari..
knp??aku nk happy..aku nk happy..aku xnk mnges lgy..ckoup la dgn pkare yg lpas2 aku
buang air mate aku dgn sia2...tp aku ckoup bhagia ble ad teman d sisi..
kwn2 aku slalu bgiakn aku...slalu bntu aku jika aku ad msalh...thnx syakila,idah,hanim,nani,
ain.n smuenye..yg da happykn aku..aku syg korg....tnpa korg..mgkin aku xjd stabah ini..

*aku critekn kesah ini..perasaan aku tgh bcampur baur..sdeyh,gmbira,dn kesal..
scre x sngje..air mata aku mngalir...apape pon,aku ckop bhagia skrg....

No comments:

Post a Comment